Важливі фактори місця розташування при відкритті магазину
Важливі фактори місця розташування при відкритті магазину. Те, де ви вирішите знайти свій роздрібний бізнес, матиме великий вплив на ваше публічне присутність, відвідуваність, потенціал майбутніх доходів і інші елементи. Вибір місця, що не враховує такі фактори, може обмежити здатність бізнесу до успіху і росту. К Вашим услугам лучший шоппинг http://glamove.ru/1557-gde-provesti-shoping-v-kieve.html в удобное для вас время по выгодным ценам.
Перш ніж вибрати місце розташування роздрібного магазину, визначте, яким ви бачите свій бізнес зараз і в майбутньому.
Яка демографія ваших основних клієнтів?
Чи можете ви візуалізувати свою будівлю?
Чи знаєте ви, що ви хочете продати і чим ви хочете, щоб ваш бізнес був відомий?
Чи визначили ви, скільки торгових площ, складських приміщень або розміру офісу вам потрібно?
Якщо ви не відповісте на ці основні питання, вам буде складно знайти ідеальне місце для отримання максимального прибутку для вашого роздрібного магазину.
Тип проданих товарів
Вивчіть, які продукти ви продаєте, так як деякі товари зажадають певних типів місць. Ваш магазин буде вважатися магазином товарів першої необхідності, спеціалізованим магазином або магазином?
Зручні товари вимагають легкого доступу, щоб покупець міг швидко здійснити покупку. Ці продукти також становлять спільний інтерес для споживачів. Торговий центр не може бути хорошим місцем розташування для товарів повсякденного попиту, тому що цей тип продукту може бути оцінений в іншому масштабі в порівнянні з іншими роздрібними продавцями в власності. Споживачі можуть бути схильні протегувати магазинах, розташованих на шляху їх щоденних поїздок на роботу. Це може означати заняття простору, розташованого усередині або поблизу транзитного вузла або уздовж доріг з інтенсивним рухом.
Спеціалізовані товари задовольняють більше унікальних потреб, ніж товари загального призначення. Покупці, як правило, не заперечують проти того, щоб купити цей тип продукту, тому що вони не можуть придбати його у звичайних або звичайних роздрібних продавців. Цей тип магазину може добре працювати поруч з іншими магазинами, тому що їх пропозиції можуть доповнювати один одного.
Великий торговий магазин зазвичай продає товари за вищою ціною, які покупці купують нечасто. Меблі, автомобілі та одяг високого класу - це приклади товарів, які можна знайти у великому магазині покупок. Оскільки ціни на ці товари вищі, покупці такого типу захочуть порівняти ціни перед покупкою. Роздрібні торговці в цьому сегменті досягнуть успіху, щоб розташувати їх магазини далеко від їх конкурентів.
Населення і ваш клієнт
При виборі міста або штату для визначення місця розташування вашого роздрібного магазину ретельно вивчіть місцевість, перш ніж приймати остаточне рішення. Прочитайте місцеві газети і поговоріть з іншими малими підприємствами в цьому районі. Отримати демографічні дані про місцезнаходження в місцевій бібліотеці, торговій палаті або Бюро переписів. Спеціалізовані дослідницькі фірми, які обслуговують рітейлерів, також можуть надати демографічну інформацію. Будь-який з цих джерел повинен мати інформацію про населення району, дужках доходу і середньому віці. Ви знаєте, хто ваші клієнти, тому переконайтеся, що ви знайдете місце, де ваші клієнти живуть, працюють і роблять покупки